Thursday 17 November 2011

~ TIDAK KU UCAP SELAMAT TINGGAL ~

Telah ku belajari sejak dulu, bahwa mengucapkan 'Selamat Tinggal' akan selalu membuah luka dihati ini juga dihati mu....
Kenangan seindah apa pun tidak akan pernah menggantikan yang telah ada terpahat dihati tersemat dikalbu..meskipun saat yang baik dan buruk akan membawa air mata dan deraiannya... Luluh membasahi pipiku dan jua hatimu.. Dan kata-kata bicara tidak akan pernah dapat menggantikan perasaan sebenar hatiku..
Aku tidak biasa mengatakan 'Selamat Tinggal ' pada mereka yang aku cintai untuk semua kenangan yang telah kita lalui bersama suka dan duka dihati..
Buat seumur hidupku, aku tak ingin pernah tahu bagaimana mengatakan ucapan 'Selamat Tinggal' itu... melainkan Allah menjemputku 'Kembali'....

Yang mampu aku katakan hanyalah 'Selamat Jalan..'.. semoga satu hari nanti KITA akan bertemu kembali walau dalam apa keadaan sekali pun.. 'Sekali Aku Lafazkan Cinta tidak akan Hilang buat selamanya'..
Yang ada hanyalah "Diam' buat seketika masa berlalu demi keranaNya..