Thursday 17 November 2011

‎~Gelora Asmara~.....

belaian manjamu membuat diriku seperti bidadari dr kayangan....
aku akur dalam dakapanmu..........merebahkan segala rindu yg terpendam....
saat kau bisikkan kata cintamu pdku membuat aku dibuai oleh asmaramu.....aduhaiiii....
sungguh aku terpesona dengan alunan suaramu seiring dengan cinta yg kau tebarkan padaku.......
disaat itu....aku bagai dirasuk rase cinta yg terindah...membuai perasaan dek alunan cintamu.......aduhai kasihku...pimpinla tanganku...bawa la ku kesyurga cintamu,,....agar dapat kite bermadu kaseh dan sayang..tanpa ade sesiapa yg mecemburui kite.......hayunkan langkahmu seiring dengan langkahku..agar tidak pincang dikala kite merentasi onak dan badai.........akan kulebarkan payung rindu agar menjadi peneduh disaat mentari terik mahupun hujan melanda....
owh kasihku........aku bahagia bersamamu.....~ahakzzz......