Wednesday 9 November 2011

...Dunia Maya Bukan Reality....

Aku sering hadir di teratak mu ini
pada setiap masa terluang ku
seakan teratak mu ini ku rindui
bila aku tak menjenguk mu..eee rindu ke aku?hehe.

Dan setiap hidangan yang ada
aku amati apa yang berguna pada minda ini
tak kurang jua aku persembahkan nukilan-nukilan
yang aku rasa berguna jua pada penghuni teratak ini..eeemm betul ke?..

Teratak ini berbagai cerita yang ada di dalam-nya
ada suka duka segala cerita dunia menjadi satu
dan pada setiap nukilan ku jua kadang ada yang suka
ada yang tak suka ..tapi apa jua yang ku persembahkan semua iklas..iklas dari hati...

Dalam aku menjadi tetamu di teratak ini
berbagai cerita aku alami ada yang buat aku
bahagia tak kurang jua yang mengecewakan hati
mungkin aku terleka di dalam menjadi tetamu-nya..kerana ini semua hanya!

....Dunia Maya Bukan Reality...Dunia Maya Bukan Mimpi!..iiissshhh...hehehe.

.....JUNE INDAH...O9112011.