Saturday 16 February 2013

kerana engkau pontianak


kera na engkau pontianak

 dalam samar malam kaudatang
kedatangan tak diundang
merenung di balik bayang
... bahasamu indah di dengar
baumu harum menirwana
khayalkan aku dengan malam tak sudah
malap sedikit cahaya, melopong tanpa tutupnya

wajahmu selalu menghantui
di balik kelambu engkau memerhati
di setiap kedipan mata
tubuhmu selalu menggoda
aku tahu kaucantik
aku tahu kaumenarik
tak mungkin aku tertarik
kerana engkau
” pontianak”

--->..ibnuamar..
kerana engkau pontianak

dalam samar malam kaudatang
kedatangan tak diundang
merenung di balik bayang
bahasamu indah di dengar
baumu harum menirwana
khayalkan aku dengan malam tak sudah
malap sedikit cahaya, melopong tanpa tutupnya

wajahmu selalu menghantui
di balik kelambu engkau memerhati
di setiap kedipan mata
tubuhmu selalu menggoda
aku tahu kaucantik
aku tahu kaumenarik
tak mungkin aku tertarik
kerana engkau
” pontianak”

--->..ibnuamar..