Sunday 11 December 2011

...Aku Akan Pergi Mencari Sinar Hati...

Lambaian tangan ku
isyarat kepergian ku
tinggal lah kasih tinggal lah sayang

Merintih hati membawa diri mencari
sinar yang telah hilang di hati
jauh dari dunia yang penuh
kedustaan dan kesedihan

Hidup yang penuh ranjau ini
ingin ku tinggalkan untuk pengabadian
mencari terang indah yang telah memudar
dalam hati yang kelam dan kusam

Aku terima semua takdir ku
di dalam jasad yang sementara ini

Dan di hari ini pada waktu ini
aku ingi berpesan pada mu kasih

Aku ingin pergi dari semua ini
tanpa kata tanpa pamit
biar airmata peneman diri

Perpisahan ini ku harap
membawa seribu erti di dalam hati
yang penuh relung duka..

Salam pengakhiri diri
sampai ketemu lagi sayang
andai ada waktu yang di beri darinya..
aku akan membawa diri jauh dari dunia fantasi mu..kerana,

...Aku Akan Pergi Mencari Sinar Hati...
....Sampai jumpa lagi ya..Assalamualaikum!

...JUNE INDAH...061211.1035am.