Thursday 27 October 2011

Saya menganggap kamu tidak pernah tahu

Saya menganggap kamu tidak pernah tahu, walau sudah banyak kali saya memberitahu bahawa saya mencintai kamu dari segenap rasa yang ada dan dari kedalaman hati ini.
Saya menganggap kamu tidak pernah mendengar, rintihan hati saya kala merindukan kamu walaupun telalu kerap saya melafazkannya.Rasanya amat menyakitkan lebih-lebih lagi bila ia diadun dengan rempah yang bernama cemburu dan curiga.
Saya tidak mahu kamu percaya kepada apa yang saya kata,kerana yakin itu terlahir dari rasa kasih dan jujur.Apapun yang terlintas sebagai ujian.Itulah pengukuh ikatan.
Mengertilah kekasih, di setiap hela nafas ini...saya bukan sekadar menyebut nama kamu tetapi saya mengukir nama kamu di setiap sudut hati ini.Andai ia tercalar suatu hari nanti...
nama kamu akan tetap di situ.
Sampai saya tidak bernafas lagi....
~MayAbg...27/10/11~