Sunday 30 October 2011

**Ada Aku Kisah** - by ~ Junaidah June Indah

Kesendirian lagi aku malam ini
megenang kisah semalam tentang kau dan aku
semalam kita bersenda gurau tak pernah terfikr
...
kau akan beruba hati terlalu cepat tanpa pamit mu

Tiada lagi ucapan sayang yang sering kau lafazkan
tiada lagi warna ceria yang sering mewarnai hati ini
indah malam tiada terasa walau sentuhan bayu
meyentuh wajah muram ku ...

Dunia malam ku terasa sudah mati bersama pedih di hati
dan hujan di luar sana seakan mengerti hati ini jua menangis sama
aaarrrgggh!aku menahan segala duka di hati ...
tabah lah duhai hati andai dia dah berubah kasih biarlah!..

Mungkin dia tak bahagia lagi bersama ku
kerana ku tahu hatinya sudah beralih arah
tapi kenapa cepat sangat sayang????iiissshhh!
geram dan redha bercampur di hati..
pergilah sayang handai itu mau mu!..Dan hati ku berkata

**Ada Aku Kisah**Dan Aku Akan Pamit Tanpa Iziin Mu JuaJaga Lho..

....JUNE INDAH...30102011